SmartFLOW
Overspoeld door vele inkomende documenten?
Als boekhouder is het elk kwartaal een helse opdracht om de facturen van uw klanten te verzamelen.
- Papieren en mails uitsorteren,
- Inloggen op Google Drive, Dropbox, OneDrive…
- ZIP-bestanden uitpakken,
- PDF-bestanden uitsplitsen…
Dit is een zeer tijdrovende taak vooraleer u aan uw echte werk kan beginnen!
Facturen van klanten rechtstreeks in uw boekhouding
Dankzij SmartBox, de digitale brievenbus tussen boekhouder en klant, ontvangt u alle documenten digitaal en centraal in één map per klant, onderverdeeld in Aankoopfacturen, Verkoop facturen en Algemene bestanden. Geen sorteer- of scanwerk meer, u kan meteen beginnen boeken!
Ook voor de klant betekent dit een vereenvoudiging. Facturen naar de juiste map uploaden en klaar! Documenten aan zijn boekhouder bezorgen was nog nooit zo eenvoudig!
![](https://facturatie-antwerpen.be/wp-content/uploads/2018/06/Smartbox-digitale-brievenbus-voor-klant-en-boekhouder.png)
Voordelen:
✓ Eénmalige installatie
✓ Eenvoudige werkwijze voor boekhouder en klant
✓ Split functionaliteit voor single page facturen
✓ Ongelofelijke tijdsbesparing
✓ GDPR proof: lokale opslag (binnen Europa) en beveiligd
✓ Ongelimiteerde capaciteit
✓ 40 € /dossier per jaar
✓ Geen bijkomende kosten per verwerkte factuur
✓ Geen kopzorgen: support en opleiding van uw klant door Irisoft Solutions