SmartBox – Werkwijze voor klanten

Als u boekhouder bent, klik hier.

Voordelen:

 Ongelofelijke tijdsbesparing: u hoeft uw documenten niet meer naar uw boekhouder te brengen

 Gemak: uw documenten blijven bij u op kantoor

Eenvoudige werkwijze: documenten versturen in enkele kliks

Geen installatie vereist

GDPR proof: lokale opslag (binnen Europa) en beveiligd

Ongelimiteerde capaciteit

Geen bijkomende kosten per verwerkte factuur

Wat is SmartBox?

SmartBox is een digitale brievenbus tussen klant en boekhouder.

 

Werkwijze

1. Documenten verzamelen

U verzamelt uw facturen en documenten digitaal:

  • Documenten in PDF, eFFF of Zoomit-formaat. Vraag uw leveranciers om elektronische documenten aan te leveren.
  • Papieren documenten kunt u zelf inscannen (1 PDF per factuur), via een scanner of via een app (bv de gratis app CamScanner).

 

2. Documenten in een centrale map bewaren

U bewaart uw documenten in een centrale map op uw computer of server, met drie submappen:

  • Aankoopfacturen,
  • Verkoopfacturen
  • en Algemene bestanden (bv sociaal secretariaat, verzekeringen, fiscale attesten…).

 

3. Documenten naar uw boekhouder versturen

U surft naar SmartBox en u laadt uw documenten op per soort (Aankoopfacturen, Verkoopfacturen en Algemene bestanden).

 

Contacteer ons vrijblijvend voor meer info

* indicates required