Venice Contactenbeheer

  • Beheer uw projecten door uitgebreide taakopvolging
  • Projectsjablonen laten toe om diverse projecten bij te houden
  • Alle in- en uitgaande communicatie kan per project genoteerd worden
  • Automatische import van emails met contactherkenning
  • Definieer al uw contacten of afdelingen binnen uw klanten en leveranciers voor optimale adressering en documentenflow

Venice Contactenbeheer biedt u de oplossing voor het beheer van uw contacten, de opvolging van projecten en de koppeling met verkoopdocumenten.

Met deze optie beheert u al uw projecten, en kan u alle in- en uitgaande communicaties per project bijhouden. De optie is gelinkt aan Venice Facturatie Enterprise, zodat dit een ideale aanvulling is voor de opvolging van uw verkooptrajecten. U kan eveneens de documentenflow optimaliseren, door per type document het juiste contact binnen de firma (klant, leverancier of prospect) te koppelen.

In combinatie met de module eDocumenten laat deze optie u toe om uw facturen, leveringsbonnen én rappels naar de juiste persoon of afdeling bij uw klant te verzenden.

Contactenbeheer

 

Contactfiches

  • overzichtelijk en gebruiksvriendelijk
  • te koppelen aan reeds bestaande klanten/leveranciersfiches of volledig losstaand te verwerken
  • per klanten/leveranciersfiches onbeperkt aantal contactfiches
  • zeer gedetailleerd :  privégegevens, sociale media (LinkedIn, Facebook, Twitter, …)

Werkblad

  • duidelijk overzicht van al uw contacten
  • efficiënte selectie van e-mailadressen voor mailings

Projectbeheer

 

Sjabloon

  • het sjabloon vormt de basis van elk project
  • per type project kan een projectsjabloon gemaakt worden, voordeel:
    • onbeperkt aantal extra vrije velden, bovenop de standaard velden: status, groep, categorie, vakantieperiode, verjaardagen, …
    • mogelijkheid om specifieke gegevens bij te houden die specifiek zijn voor een bepaalde groep projecten
    • via een zoeklijst kunnen zelf gedefinieerde waardes gekoppeld worden aan alle velden

Project

  • per contact, al dan niet in functie van een klant/leverancier
  • beheer van:
    • alle communicatie, zowel intern als met het contact
    • automatisch verwerken en inlezen van e-mailberichten
    • vanuit projecten kan rechtstreeks gemaild worden
    • historiek van het project
    • bijlagen en hyperlinks

Projectopvolging

  • noteer wie, wat, wanneer moet doen voor een bepaald project
  • de actie voorzien per opvolging, kan gekozen worden uit een keuzelijst die u zelf kan samenstellen
  • dankzij de velden verjaardag en vakantieperiode, krijgt u hiervan een melding

 

Contactenbeheerverkenner

  • een snel overzicht van alle openstaande of afgesloten projecten
    • per contact of firma
    • of per bepaald sjabloon (type project)
    • of per bepaalde periode …