SmartBox – Werkwijze voor klanten
Voordelen:
✓ Ongelofelijke tijdsbesparing: u hoeft uw documenten niet meer naar uw boekhouder te brengen
✓ Gemak: uw documenten blijven bij u op kantoor
✓ Eenvoudige werkwijze: documenten versturen in enkele kliks
✓ Geen installatie vereist
✓ GDPR proof: lokale opslag (binnen Europa) en beveiligd
✓ Ongelimiteerde capaciteit
✓ Geen bijkomende kosten per verwerkte factuur
Wat is SmartBox?
SmartBox is een digitale brievenbus tussen klant en boekhouder.
Werkwijze
1. Documenten verzamelen
U verzamelt uw facturen en documenten digitaal:
- Documenten in PDF, eFFF of Zoomit-formaat. Vraag uw leveranciers om elektronische documenten aan te leveren.
- Papieren documenten kunt u zelf inscannen (1 PDF per factuur), via een scanner of via een app (bv de gratis app CamScanner).
2. Documenten in een centrale map bewaren
U bewaart uw documenten in een centrale map op uw computer of server, met drie submappen:
- Aankoopfacturen,
- Verkoopfacturen
- en Algemene bestanden (bv sociaal secretariaat, verzekeringen, fiscale attesten…).
3. Documenten naar uw boekhouder versturen
U surft naar SmartBox en u laadt uw documenten op per soort (Aankoopfacturen, Verkoopfacturen en Algemene bestanden).